“ҮСХ-НЫ ХЭРЭГЛЭГЧДИЙН СЭТГЭЛ ХАНАМЖИЙН 2021 ОНЫ 2 ДУГААР УЛИРЛЫН СУДАЛГАА”-Г ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙНА
 
Энэ мэдээ хуучирсан буюу 2021/07/02-нд нийтлэгдсэн мэдээ болно.
Огноо
Унших
1 минут 0 секунд
“ҮСХ-НЫ ХЭРЭГЛЭГЧДИЙН СЭТГЭЛ ХАНАМЖИЙН  2021 ОНЫ 2 ДУГААР УЛИРЛЫН СУДАЛГАА”-Г ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙНА

“ҮСХ-НЫ ХЭРЭГЛЭГЧДИЙН СЭТГЭЛ ХАНАМЖИЙН 2021 ОНЫ 2 ДУГААР УЛИРЛЫН СУДАЛГАА”-Г ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙНА

Статистик мэдээллийн хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийн түвшин нь ҮСХ-ны үйл ажиллагааны үр дүнг үнэлэх үндсэн үзүүлэлт болох бөгөөд тогтмол судалгаа явуулж, хүрсэн түвшингээ тодорхойлох юм. Энэхүү судалгаанд статистикийн тоон мэдээллийг тогтмол хэрэглэдэг, ҮСХ-ны мэдээллээр үйлчлүүлдэг, зорилтот 5 бүлгийн хэрэглэгчдийг түүвэрлэн авч судалгаанд хамруулахаар төлөвлөсөн.

Статистикийн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний холбогдох үзүүлэлтэд өгч буй ач холбогдлын болон сэтгэл ханамжийн үнэлгээг тодорхойлж, хэрэглэгчдийн хүлээлтэд үндэслэн хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийн индексийг тооцон үнэлэлт, дүгнэлт өгөх болно.

Ингэснээр ҮСХ-ны үйл ажиллагаа, бүтээгдэхүүн үйлчилгээний чанар, хүртээмжийг цаашид илүү сайжруулахад чухал үр дүнг гаргаж өгөх юм.

ТА БҮХНИЙГ СУДАЛГААНДАА ИДЭВХТЭЙ ОРОЛЦОХЫГ УРИАЛЖ БАЙНА

ҮНДЭСНИЙ СТАТИСТИКИЙН ХОРОО

Та доорх холбоосоор судалгаанд оролцоно уу

https://forms.office.com/r/8RVAXywPbq

#ҮндэснийСтатистикийнХороо #Статистик #ҮСХ #Statistics #NSO

Аравдугаар сарын НӨАТ-ын азтан лхагва гарагт тодорно
Аравдугаар сарын НӨАТ-ын азтан лхагва гарагт тодорно
 
Д.Өлзийбат: Шахмал түлшинд химийн бодис ашигласан зүйл огт байхгүй
Д.Өлзийбат: Шахмал түлшинд химийн бодис ашигласан зүйл огт байхгүй
Энэ мэдээ хуучирсан буюу 2021/07/02-нд нийтлэгдсэн мэдээ болно.